Handelsbetingelser
Julegaver hos TheNap
Bestillinger kjøpt fra 15. november 2024 til 23. desember 2024 kan returneres og byttes frem til 31. januar 2025.
Det betyr at du kan handle med ro i sinnet og sikre deg de perfekte gavene til dine nærmeste.
Søvngaranti
For å starte en retur, vennligst kontakt@thenap.no
OBS: Ved benyttelse av søvngarantien bør du sende oss en mail og IKKE ringe inn, da du også per telefon vil bli bedt om å sende en e-post. Dette gjør vi fordi vi alltid kan se tilbake på hver enkelt sak, og slik at det ikke oppstår noen misforståelser.
---
Virksomhetsopplysninger
Boldlight ApS
CVR: 39664178
Adresse: Njalsgade 21G. 3. Sal.
E-mail: Kontakt@thenap.dk
(OBS. Denne adressen er kun kontor. Det er ikke mulig å komme gjennom denne adressen uten avtale)
Betaling
BoldLight tar i mot betaling med VISA, VISA Electron, Mastercard og Maestro. Du kan også betale med Vipps eller PayPal.
Betaling vil først bli trukket fra kontoen din når varen skal sendes.
Alle beløp er i NOK og er inkl. moms.
Reservasjon av beløp
Betaler du med et internasjonalt betalingskort, reserveres beløpet med det samme beløpet. Pengene reserveres på kortet, eller kontoen din inntil:
1) Vi trekker beløpet når vi sender varen, eller
2) Pengene frigis etter avtale med din kortutsteder.
Du kan lese mer om reglene for ditt spesifikke kort hos din kortutsteder.
Vi tar ikke kortgebyrer.
BoldLightbruger en godkendt betalingsserver, som krypterer alle dine kortopplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyr at man ikke kan lese informasjonen din..
Betalingen heves først når varen blir sendt til deg.
Avsendelsen av ordrebekreftelse skjer umiddelbart etter at du har gjennomført et kjøp. Du vil deretter få en mail med en bekreftelse på at varen er sendt etter sending.
Vær oppmerksom på at i visse tilfeller kan det oppfattes som spam og havner dermed spamfilteret ditt - sjekk vennligst dette før du kontakter oss. Avsendelsen av ordrebekreftelse skjer umiddelbart etter at betalingen er registrert på vår konto.
Levering
For bestillinger som har blitt inngått innen kl. 14.00, vil vi som utgangspunkt ha 1-2 dagers leveringstid, og oppnår dette ved 95% av våre leveringer.
Ved forhåndsbestillinger eller andre forsinkelser vil du få en melding om forlenget leveringstid på de påfølgende produktene. Bestiller du andre varer i forhåndsbestillingen, kan det hende at disse varene sendes først. Ønsker du at få orden oppdelt, ber vi deg om å kontakte Kontakt@thenap.no.
TheNap leverer gennem DAO og Bring. Pakken kan sendes til din adresse eller det nærmeste postkontoret eller den nærmeste pakkeboksen i ditt område. Vi sender alltid pakken din forsikret. Bestillingene din blir alltid sendt fra vårt lager i Vipperød.
- Ved bestillinger over 1000 kr. får du fri fragt.
Leveringstiden fremgår under det aktuelle produkt, og forudbestillingerne har ekstra leveringstid.
Udvidet Søvngaranti
Som forbruker har du 30 dager på deg til å teste produktene nedenfor, fra den dagen du henter varen i pakkebutikken eller får den levert til din hjemmeadresse.
Garantien inkluderer at du kan sove med produktene i opptil 30 dager som om de var dine egne. Hvis produktene ikke er noe for deg uansett, kan du kontakte oss på kontakt@thenap.dk. Fra denne får du tilsendt en gratis returetikett fra Bring, og du får alle pengene tilbake fra kjøpet av produktet, uavhengig av produktets tilstand.
Hvis puten ikke var din perfekte pute, vil puten din bli donert til hjemløseorganisasjonen Hus Forbi. TheNap har et løpende samarbeid med Hus Forbi og vi har så langt donert 341 puter. Det kan du lese mer om her.
Hvilke produkter er inkludert i 30-netters søvngaranti:
NapPillow™ - Den perfekte hovedpude NapPillow Junior™ - Den perfekte hovedpude Bambus Tyngdedyne - med kølende egenskaberJunior Bambus Tyngdedyne - med kølende egenskaber
NapCool™ - Den kølende dyne
NapRegulate™ Den temperaturregulerende dyne
NapDuvet™ Den perfekte dyne
OBS: Ved bruk av søvngarantien bør du sende oss en e-post og IKKE ringe, da du uansett vil bli bedt om å sende en e-post. Dette gjør vi slik at hver enkelt sak kan spores, og for å unngå misforståelser.
Angrerett
Som forbruker har du 14 dagers angrerett når du handler på vår hjemmeside. Perioden regnes fra den dagen du henter varen i en pakkebutikk eller får den levert hjem. Hvis du har bestilt flere forskjellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvis, løper fristen fra dagen du mottar hver enkelt vare.
Fristen innebærer at du har 14 dager fra mottakelsen til å gi oss beskjed om at du ønsker å angre på kjøpet. Du kan sende en e-post til kontakt@thenap.dk
Du kan ikke angre kjøpet ved å nekte å motta varen uten samtidig å gi oss beskjed.
Vår kundeservice bestreber seg på å svare på dine spørsmål på e-post innen 24 timer på hverdager mellom kl. 9:00-17:00.
Reklamationsret
Det gis 2 års reklamasjonsrett i henhold til kjøpsloven. Vår reklamasjonsrett gjelder for feil i materiale og/eller produksjon.
Reklamasjonsretten gjelder ikke feil eller skader som skyldes feil betjening av produktet/tjenesten.
TheNap vil dekke returkostnader i rimelig omfang ved bruk av vårt returformular på nett.
Ved spørsmål om retur og reklamasjonsrett kan nedenstående skjema benyttes, ellers kan vi kontaktes via kontakt@thenap.dk
Angrerett på deler av kjøpet
Hvis du har kjøpt flere varer hos oss, har du mulighet til å returnere én eller flere varer, selv om de er kjøpt i én ordre.
Retur
Fra dagen du mottar pakken, har du 14 dager til å prøve varen (30 dager dersom produktet ditt omfattes av vår søvngaranti). Når du gir oss beskjed om at du ønsker retur, vil vi sende deg en returlink. Returproduktene må deretter leveres inn hos et postkontor eller en pakkebutikk innen 7 dager fra mottak av returlinken.
Produkter som ikke omfattes av vår søvngaranti kan ikke returneres hvis de har blitt brukt.
Du behøver ikke betale for returfrakten, men du er ansvarlig hvis det oppstår skade under transporten.
Vi mottar ikke pakker sendt i postoppkrav.
Når du returnerer varen, vennligst legg ved en detaljert beskrivelse av problemet, gjerne i form av et papir der du kort har beskrevet problemet eller vedlagt ordrenummer.
Returadresse:
BoldLight ApS
CVR: 39664178
Adresse: Njalsgade 21G, 3. etasje.
E-post: kontakt@thenap.dk
OBS: Vennligst ikke send pakker til denne adressen uten avtale. Ta kontakt med vår kundeservice for retur av produkter.
Klagemuligheter – oversikt og lenker:
Hvis du har en klage på et produkt kjøpt i vår nettbutikk, kan du sende klagen til:
Center for Klageløsning
Nævnenes Hus, Toldboden 2
8800 Viborg
Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus: https://kpo.naevneneshus.dk/
Hvis du er forbruker med bopel i et annet EU-land, kan du sende inn klagen din via EU-kommisjonens online klageplattform.
Plattformen finnes her: http://ec.europa.eu/odr
Hvis du sender inn en klage her, må du oppgi vår e-postadresse: kontakt@thenap.dk
Persondatapolitikk
Vi har bruk for følgende opplysninger, når du handler hos oss:
Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse.
Vi registrerer og videresender personopplysningene som er nødvendige for å kunne levere varen til deg.
Personopplysningerne registreres hos BoldLight ApS og oppbevares i fem år, hvor opplysningene slettes etter fem år.
Vi samarbeider utover dette med en rekke andre virksomheter, som oppbevarer og behandler data. Virksomhetene behandler utelukkende opplysninger på våre vegne og må ikke brukes til egne formål.
Vi samarbeider kun med Databehandlere i EU eller innenlands, som kan gi opplysningene dine tilstrekkelig beskyttelse.
Den dataansvarlige på www.thenap.dk er BoldLight ApS.
Du har rett til å få opplyst hvilke opplysninger vi behandler om deg.
Hvis du mener at opplysningene er unøyaktige, har du rett til å få dem rettet. I noen tilfeller har vi plikt til å slette dine persondata, hvis du ber om det. Det kan f.eks. være, hvis dine data ikke lenger er nødvendige i forhold til det formålet vi skulle bruke dem til. Du kan også kontakte oss hvis du mener at dine persondata blir behandlet i strid med lovgivning. Du kan kontakte oss på: kontakt@thenap.dk.
Standardfortrydelsesformular
(Dette skjemaet fylles ut og returneres kun hvis angreretten benyttes)
OBS: Vennligst ikke send pakker til adressen nedenfor uten avtale; kontakt i stedet vår kundeservice for retur av produkter.
Til:
Thenap.dk
Njalsgade 21G 3. Sal
2300 København S
e-mail: kontakt@thenap.dk
Jeg meddeler herved at jeg ønsker å benytte meg av angreretten i forbindelse med min kjøpsavtale for følgende varer/tjenester:
__________________________________________________________________________________
Bestilt den: _______________________________ Mottatt den: _______________________________
Forbrukerens navn: ______________________________________________________________________
Forbrukerens adresse: ___________________________________________________________________
Forbrukerens underskrift: _________________________________________ Dato: _________________
(kun hvis formularens indhold meddeles på papir)
Handelsbetingelsene ble sist oppdatert 14-11-2024