Ofte Stilte Spørsmål

Nedenfor finner du svar på de vanligste spørsmålene

Hvordan vasker jeg puten?

Vi anbefaler at du vasker trekket før bruk. Du kan også velge å vaske innertrekket.


Både ytter- og innertrekk kan vaskes på 40 grader i vaskemaskin. Unngå imidlertid å tørke begge delene i tørketrommel.

Bør jeg bruke trekk på puten?

For å forlenge levetiden til puten din, er det en veldig god idé å bruke et trekk i tillegg til puten.

Bør jeg vaske puten før bruk?

Vi anbefaler at du vasker puten før du bruker den for første gang.

Hvilken sovestilling passer Nap Pillow til?

Puten vår passer deg uansett hvilken sovestilling du foretrekker. Du kan lese mer om det her.


De fleste beveger seg mellom ulike sovestillinger i løpet av natten, så husk alltid å også kjenne etter hvilken høyde/fylde som passer akkurat din kropp. 

Hvordan justeres puten?

Vi har en kort liten guide for justering av puten din, som du kan lese mer om her.

Kan man tilføye ekstra fyll?

Puten kommer allerede godt fylt med avrevet memoryskum, og i tillegg følger det med en ekstra pose med mer fyll, slik at du kan oppnå den perfekte høyden for deg og dine behov.

Hvorfor skal jeg velge puten deres?

Vi presenterer stolt Nap Pillow - din nye favorittpute!


💆‍♀️ Slutt på kroppsømhet

NapPillow er fylt med strimlet minneskum, som tilpasser seg perfekt til kroppen og nakken din uten å miste formen.


🌿 Allergivennlig design

Vi ønsker at alle skal kunne nyte NapPillow, derfor er puten vår laget av organisk bambus som er hypoallergen og antibakteriell.


🔧 En pute som passer for alle

Foretrekker du å synke ned i en myk pute eller foretrekker du en fastere støtte? NapPillow kan tilpasses etter dine ønsker med sin justerbare funksjon.


❄️ Ønsker du en kjølig pute?

Nyt en kjølig side med Cold Touch-teknologi på varme sommerkvelder, eller snu den rundt for å nyte den varmere bambussiden om vinteren.


La NapPillow bli din ultimate sovepartner og opplev komforten du fortjener!

Hvor mye koster levering?

Vi sender alle våre pakker med Bring eller HeltHjem enten til nærmeste pakkeshop eller hjem til deg - Prisen kan variere mellom 59-95 kr.

Hva er leveringstiden din?

Vi pakker alle hverdager, slik at vi kan sørge for at pakken din kommer frem så raskt som mulig. Normalt leveres alle bestillinger innen 1-3 virkedager. Forsinkelser kan forekomme i forbindelse med salg og lignende kampanjer. 

Hvilke leveringsalternativer tilbyr dere?

Vi sender alle våre pakker med Bring eller HeltHjem enten til nærmeste pakkeshop eller hjem til deg.

Hvilke lande sender i til?

Vi sender til de fleste land i Europa. Kontakt vår kundeservice for å høre mer om leveringsalternativer til ditt land.

Kan jeg hente bestillingen min?

Dessverre har vi ennå ikke en fysisk butikk der du kan hente eller se produktet.

Hvordan finner jeg leveringsdatoen eller track & trace?

Du skal motta en track & trace-link innen 1-2 virkedager etter at du har lagt inn bestillingen.

Hvor finner jeg ordrenummeret mitt?

Bestillingsnummeret ditt finner du i ordrebekreftelsen, som du skal motta umiddelbart etter at du har lagt inn bestillingen. Hvis du ikke finner ordrebekreftelsen, kan du sjekke søppelposten din. Ordrenummeret ditt begynner vanligvis med #NAP.

Jeg har ikke mottatt noen ordrebekreftelse?

Hvis du ikke har mottatt en ordrebekreftelse, kan du kontakte vår kundeservice her

Hvordan vet jeg om bestillingen min har gått gjennom?

Når du har lagt inn bestillingen, vil du kort tid etter motta en e-post med ordrebekreftelse og ordrenummer. Hvis du ikke mottar den og pengene er reservert på kontoen din, kan du kontakte vår kundeservice her.

Hvilken garanti tilbyr dere?

Det gis 2 års reklamasjonsrett i henhold til den danske kjøpsloven. Vår garanti gjelder for feil i materiale og/eller utførelse.

Garantien gjelder ikke for feil eller skader som skyldes feil bruk av produktet/tjenesten.

Selskapet dekker returkostnader i rimelig utstrekning.

Hvordan returnerer jeg bestillingen min?

Hvis du trenger å returnere bestillingen din, kan du kontakte vår kundeservice via e-post på kontakt@thenap.dk eller via skjemaet her.

Hvordan bytter jeg et produkt eller hele bestillingen min?

Hvis du ønsker å bytte ett eller flere produkter, kan du kontakte vår kundeservice her. 

Hvordan får jeg refusjon ved retur eller reklamasjon?

Hvis du ønsker refusjon for ett eller flere produkter, kan du kontakte vår kundeservice her. 

Vi behandler returer hver fredag. Du vil motta en e-post som informerer deg om at en refusjon er på vei til deg, og at det kan ta opptil 3-5 virkedager før pengene når kontoen din.