Retur & Søvngaranti

Søvngaranti

For å starte en retur, vennligst skriv til kontakt@thenap.no.

MERK: Når du benytter deg av søvngarantien, bør du sende oss en e-post og IKKE ringe oss, da du uansett vil bli bedt om å sende en e-post. Dette gjør vi for at vi alltid skal kunne se tilbake på hvert enkelt tilfelle og for at det ikke skal oppstå misforståelser.


---

Som forbruker har du 30 dager på deg til å prøve produktene nedenfor fra den dagen du henter varen i pakkeshop eller får den levert hjem til deg.

Garantien innebærer at du kan sove med produktene i opptil 30 dager som om de var dine egne. Hvis produktene likevel ikke er noe for deg, kan du kontakte oss på kontakt@thenap.no. Vi sender deg en gratis returetikett, og du får hele kjøpesummen refundert, uavhengig av produktets tilstand.

Hvis puten ikke var den perfekte puten for deg, vil puten bli donert til den danske hjemløseorganisasjonen Hus Forbi. TheNap har et pågående samarbeid med Hus Forbi, og vi har så langt donert 341 puter. 

Hvilke produkter som er inkludert i 30-netters søvngaranti:

 

Angrerett
Som forbruker har du 14 dagers angrerett når du handler på våre nettsider. Fristen regnes fra den dagen du henter varen i en pakkeshop eller får den levert hjem til deg. Hvis du har bestilt flere ulike varer i en ordre, men de leveres enkeltvis, løper fristen fra den dagen du mottar hver enkelt vare.

Fristen innebærer at du har 14 dager fra mottak til å gi oss beskjed om at du ønsker å angre kjøpet. Du kan sende en e-post til kontakt@thenap.dk

Du kan ikke angre kjøpet ved å nekte å motta varene uten samtidig å gi oss beskjed om dette.

Vår kundeservice forsøker å besvare dine spørsmål på e-post innen 24 timer på hverdager fra kl. 9.00-17.00.

Angrerett på deler av kjøpet

Hvis du har kjøpt flere varer hos oss, har du mulighet til å returnere én eller flere varer, selv om de er kjøpt i én ordre.

Hvis du benytter deg av vårt tilbud om kvantumsrabatt, betaler du alltid full pris for den puten du beholder, dersom du returnerer 1 av 2 puter.

Retningslinjer for retur
Fra den dagen du mottar pakken, har du 14 dager på deg til å prøve varen (30 dager hvis produktet er omfattet av vår søvngaranti). Når du gir oss beskjed om at du ønsker å returnere, sender vi deg en returlenke. De ønskede returproduktene må deretter leveres inn på et postkontor eller en pakkeshop innen 7 dager etter at du har mottatt returlenken.

Du trenger ikke å betale for returen av pakken, men du er ansvarlig hvis det oppstår skader under transporten.

Pakker som sendes pr. etterkrav tas ikke imot.

Når du returnerer varen, må du legge ved en detaljert beskrivelse av problemet.

Gjerne i form av en lapp eller lignende der du kort beskriver problemet eller legger ved ordrenummeret.

Det kan ta opptil 14 dager før returpakken er skannet på lageret vårt. Du vil motta en e-post så snart pengene er returnert til deg. Refusjonen tar vanligvis 1-4 virkedager. 


Returadresse
Boldlight ApS
CVR: 39664178
Adresse: Njalsgade 21G. 3 Sal.
E-post: Kontakt@thenap.dk

MERK: Vennligst ikke send pakker uanmeldt til denne adressen, men ta kontakt med vår support for produktreturer.